,.

Hej alla bloggläsare!
Ska hem till min syster Carro ikväll, ska sova där och för att få träffa valtis och vera :D
Idag har det varit -20 grader här... när det var lit.e varmare gick jag och mötte mamma.
Hann gå nästan hela vägen -.- Sen när jag kom hem kliade mina lår så mkt så jag höll på att dö.
Sjuuuuuukt kallt ute.. vi fick frost i håret.

Har jag berättat jag köpte jeans tights, en tröja och skor på mellanrean föresten? :p
Fast jag har typ 10 streck av bläck vid knät på byxorna, för jag kliade mig med bläckpennan 8) smart.

Hmm..
Ja.. finns ju inte så mkt att säga eftersom ingenting händer här.
INGENTING.

Imorgon äre nyårsafton också... skitkul verkligen.
Thank god för 2010..

Nu hare vi mindre än 2 år kvar att leva om 2012 teorin stämmer ;)
Start livin'
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

nu ska jag besserwissra mig, haha, det är mer än 2 år, nästan 3 ;)

2009-12-30 @ 19:19:47
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Haha ja, det är kallt som tusan -15 här! Det där med låren känner man igen :D

Ha ett Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 10:20:52
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0