Midsommar dagen?:p

Hejsan :)
Det var en helt okej dag igår. Efter jag och carro hade cyklat hem till bomhus så duschade jag. Sen väntade vi på Erik. Han kom lite sent , han var tvungen att klippa håret sa han :p Sen åt vi lax och sill och sånt. Efter det åkte jag,mamma och erik och hämtade louise. Och sen lämnade vi av louise hemma hos oss och åkte ut till vårvik . Jag träffade Emelie :D
Mamma skulle ta lotter .. men det fanns inga. Så vi åkte hem efter typ 10min. Senare på kvällen så grillade vi. Och sen gick vi över till grannen och spelade gitarr och sjöng och sånt. Helt okej dag helt enkelt :) Idag skulle vi åka båt... men jag vetinte hur det blir med det :p
Igentligen(stavning) skulle jag och elin kolla på film hemma hos anonym :p.. men jag sov till tjugo i fyra , haha :p
Aja nu kommer lite bilder.
Hola !





Kommentarer
Postat av: Lollo

MÄ :P

Jaja d va en kul midsommar kväll iallafall.

2008-06-21 @ 22:41:28
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag och Elin hade nästan lika hårfärg om man ser min som är högst upp

2008-06-21 @ 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0