Stockholm m.m

Tjena.

Tänkte skriva lite om Stockholm nu :)
Dag 1

När jag och mamma kom fram så gick vi omkring och kollade i lite affärer och fikade. Jag köpte ett par balla solglasägon på Hötorget,haha.  Sen gick vi och kollade på Jonas Brothers och då  kom även Calle Shulman förbi på gatan. Och sen när vi skulle gå där ifrån såg jag att What's up kom där med Vendela Palmgren. Så jag stod bakom dom när dom filmade in för Nickelodeon, hoppas jag inte kom med :p Men sen snackade jag lite med älsklings Johan och sen tog vi kort och kramades sen tog jag och mamma tunnelbanan och sen roslagsbanan hem till Helena. När vi kom dit så gjorde vi inte så mycket. Åt mat tror jag :p


Dag 2

Jag och Alexandra åkte till Grönalund . Vi gick in och åkte typ kaffekopparna , sen ringde Nathalie och då gick vi och mötte henne vid entrén. Sen åkte vi en massa karuseller och hade roligt. Kollade på Sven-Bertil Taube när han sjöng och sen så blev vi fans, haha. Sjuka människor det finns alltså. Sen så åkte vi mer karuseller och åt glass och sånt.
Sen på kvällen åkte vi hem.
Här är en film på Nathalie när hon löser den där Rubic kub? :P

Dag 3

Madde kom med sina barn så då lekte vi med dom och åt mat :)


Dag4 ( allsång )

Jag gick upp klockan sex efter som jag och nathalie hade bestämmt att vi skulle gå upp då typ :p
Men hon gick aldrig upp så jag åt frukost och sen la jag mig igen och sov i nån timme till.
Men sen till slut så blev det att jag och Alexandra åkte till skansen vid klockan 10.
Och efter vi hade tagit färjan och så var klockan 11.
Träffade världens bästa Mc som hade tagit plats åt oss med vid scenen. Sen var det genrep 100ggr.
Vi gick och köpte glass och pratade med jönköpingen som var helt galen och satt bredvid mig.
Pratade lite med vakter och jossan oxå :p
Timmarna gick jätte snabbt. Vi hann till och med komma med i en film på allsångs sidan.
Vi står bredvid tre tjejer som blev interjuvade.
Sen kom EMD och soundcheckade.
EMD hade interjuver bakom scenen och vi vinkade lite till varandra :p
Men sen började det regna i en timme ungefär. Men sen försvann det lagom till sändning. 
Det var sjukt mycket drag när uggla körde Kung för en dag lr vad den nu heter :p
Och EMD var oxå sjukt bra. Efteråt var det extranummer.
EMD körde Let me entertain you, såhääääääääääääär bra var det :D
och matte kom ner från scenen och ställde sig precis framför mig :p syns på typ alla filmer.
 Syndes hela tiden i tv rutan, haha. pinsamt.
Efter allt var klart så var det signering :) det var sjukt kul.
Matte berättade att han hade varit dålig på att svara på myspace och att han hade typ 100 nya mail när han loggade in, stackarn <3.
Och Erik sa att han oxå hade varit lat där. "Jag lovar ! " Han är bra ! <3
Danny haha, vi skrattade åt hans "skämt" haha. Jag fick iallafall allas autografer på min plånbok :) och ugglas på papper.
Vi tog kort med dom med Mc's kamera oxå, eftersom min tog slut på batteri.
Efter det sa jag adjö till kära Mc och sen gick hon. Jag gick och snackade med Malin och Jossan. Sen sa vi hejdå till dom.
Sen letade jag och alex upp nathalie och hennes kompis sen gick vi genom djurgården och tog tunnelbanan till nåt ställe och sen roslagsbanan hem.

Bild 1 : mc tog den här bilden på mig ;o
Bild 2 : Mc och jag när vi väntade.
Bild 3: Jag och nån från jönköping, haha.
Bild 4: Efter vi hade sagt adjö till mc 





Tack för den dagen alla :)
Imorgon (7juli) åker jag till london så jag hör av mig när jag kmr tillbaka =)


Kommentarer
Postat av: Lollo

pussade du på Danny? :P

Ni verkar ha haft det roligt o sthlm. Ännu roligare får ni väl i London.. Ha d så bra o var försiktiga! KramKram

2008-07-06 @ 23:17:34
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: carrå.

tack, gumman :)

PUSS

2008-07-13 @ 16:59:31
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0