Pär <3

HEj

Idag hade vi orientering i skolan, det var hur segt som helst. Jag,sanna och pamela tog den svåraste. Alltså det var skit svårt. ALDRIG MER SVÅR !. vi hitta inte äns alla. haha. vi gick bara vilse hela tiden. Jocke och chrille var där.
Sen efter skolan cyklade jag hem och tittade på teven och då ringde det på dörren så jag fixa till mig lite snabbt sen öppna jag dörren och då stod DANNY DÄR !!!!! :D, haha jag skojade bara... En gubbe stod där som började prata om natur-katastrofer. jag bah : mmmmmhm.  Det var ett jehovas vittne haha. 

Sen så bestämmde jag med tiia och frida att vi skulle träffas och det gjorde vi sen cyklade vi runt lite sen cyklade vi hem till anna och hon ville oxå vara med oss. vi fortsatte att cykla sen träffade vi jocke,chrille och nån tjej.  Sen mötte vi ett par dryga sjuor. blabla. det var typ dennis,niklas och nån till. typ hejdå.  Sen så åkte alla hem typ.
Sen dåg jag på idol och åt mat.. Kram (:

Kommentarer
Postat av: Lollo

usch orientering =P tur att man slipper sånt nu förtiden..
Haha skulle vilja se när du pratade med gubben =D

2007-09-26 @ 23:10:14
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Caroline

Orientering är roligt. Gick du med i Jehovas då?

2007-09-27 @ 15:40:19
Postat av: Anonym

nnej, det gjord ejag inte.

2007-09-27 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0