Kastvallen,

Tjo

Idag på morronen skulle jag cykla till kastvallen men då vid dagiset så gick wanja så då gick vi dit tsm. Sen när jag kom dit fika jag med dom andra tjejorna. Sen så vare dags för 60m... jag fick springa med tiia och jenni. haha. det var bara 52 meter. vet inte vrf men jag fick tiden 8.83 iaf.  skit bra enligt mig. hah. Sen fika jag. sen så vare rudsjön( gå 20 m sen vända och gå tebax och verka andfådd) haha. sen vare kula. det gick skit haha. sen vare fika. sen längd efter en lång stund. sen fika,fika,fika. Sen stafett, jag var med. ingekul alls. haha fast vi vann mycket stort. typ i stafetten och i det andra. GO KÄLLÖ<3,  Men sen efter jag hade sprungit så delade dom ut priser men jag fick inge. sen cyklade jag och tiia hem , men jag hade inte packat ner mina byxor som tiia hade lagt på min plats så då skulle vi åka tebax och kolla om dom var kvar men då var dom borta.... carro tyvärr så vare dina musikal byxor :/, men jag kan köpa nya. haha. Sen åkte jag hem och frös. och jag hade varit pissnödig hela dagen.  Men pusshej (:


image19 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch vem ville ha de där äckliga byxorna :P

2007-09-14 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0