freaky lördag

Hej. (;

Jaa. Som någr av er vet så träffade jag Sk8 idag.
Typ när inte jag gick upp på scenen så vinkade jesper upp mig som typ : kom så får du en kram.
Jag bah: what no? :O jag har inge papper.
han bah vinka..
Men vi gick aldrig upp men sen efter så gick jag fram och snacka med dom och då kramade jag... hmm.
Jesper och Lukas I think. Jag gjorde bor mig liiiite. Men whatever. Jag lever ju iaf.
Det blir inget bus eller godis iaf.. vi är för trötta.
Men Godnatt (; / Ak.

bilder kommer på min bilddagbok nån dag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får ta med min laddare. Synd att ni inte gick bus eller godis :P men det kanske ni gör nästa år

2007-11-04 @ 09:53:15
Postat av: Lollo

=P

2007-11-05 @ 16:03:36
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Kul att du fick träffa killarna som du ville,ni får gå "bus eller godis" nästa år.kram mamma.

2007-11-07 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0