:)

Hejsan,
Nu sitter jag här och myser med katten ^^
Jag har ju aldrig nånting att blogga om :P..
Typ dom dagarna emellan sen jag bloggade sist har jag bakat lussebullar, sätt Magnus Uggla, köpt juklappar,spelat in en ny låt,köpt ny mössa, fått Pamela att slicka  på en saltsten+att äta ett blad från en storväxt inne i valbo köpcentrum för 10 kr,hämtat ut mina next star grejor,haft elevens val med dannys look-a-like, fått skäll av anki bara för att jag satt och snacka om danny i det andra klassrummet fast man inte fick vara där,lärt mig spela gítarr med mer...
Idag var jag på stan med Sanna, vi handlade julklappar och fikade.
Skönt med att ha handlat klart mina julklappar.
Juste bocken har satts upp nu oxå.
Jag vill till Katarina Kyrka med Isabell och Anna :)
image55

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag har också köpt en ny mössa :P m dot b med en lite igelkotte på hehe.. Jag hörde nya låten som du hade gjort hemma hos louise, den var super bra, du måste skicka den sen till mig. ;-) Kramis

2007-12-11 @ 23:00:26
Postat av: Lollo

vad mkt du hunnit göra på sista tiden :)
Läskig bild

2007-12-12 @ 10:42:41
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Du har verkligen blivit duktig på att spela gitarr.Du lär dig fort.Jag vet att du vill åka till stockholm
och titta på Danny,men du ska se att han kommer nog till Gävle igen och då kan du träffa honom.Jag ska köpa julklappar åt dig snart.Kram mamma.

2007-12-12 @ 11:36:47
Postat av: Carro

Äcklig bild :p Har du lärt dig nån ny låt på gitarr som du kan spela in då?

2007-12-12 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0