Ola,

Helluw,
Jag har inte kunnat sova nåt inatt eftersom jag vaknade upp var tiondeminut och trode jag hade försovit mig.
Men sen till slut ringde klockan och då gick jag upp och käka frulle och gjorde mig i ordning. Sen ringde telefonen och då var det pamela som sa att hennes mamma inte skulle skjussa oss som vi hade bestämmt så då cyklade  jag till pamela och vi tog bussen til valbo. När vi kom till scenen så var en massa fans där redan (: alltid kul att träffa dom. vi stod typ där i 40 min sen började alla ställa sig iordning . jag stod på andra raden. sen kom ola .
wohooo lixom. han sjöng sos,nathalie och en till låt. kommer inte ihåg vad den heter:P haha. sen började signeringen . vi hade stått typ i kö i en kvart sen kom vi fram till hon som sålde skivor vi bah: måste man köpa skivor för att få en autograf hon: om du vill ha det på papper så får ni vänta tills sist. så då gick vi ut kön och kollad epå alla andra. sen så vare en liten kö så då gick vi och ställde oss sen kom vi till ola, jag och pamela fick en kram och ett på oss tsm. men sen när vi kom ner där i från så skulle jag radera ett kortoch då råkade jag trycka på radera alla bilder knappen :/ och bilden på mig och ola blev skit fin och allt :( buhu.
sen händwe inget typ. vi hejjade på sarah down finer innan hon gick upp på scenen och jag köpte ett diadem och en ögonskugga. sen åkte vi typ hem vid 4 . vi kom klockan tjugo över 11 typ.
nu orkar jag inte skriva mer... hejdå <3
image29

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var verkligen synd att du råkade radera korten på Ola.Kram mamm.

2007-10-08 @ 12:32:48
Postat av: Carro

haha ja de tvar ju så synd. Men ett rätt roligt minne iaf :P

2007-10-08 @ 18:32:58
Postat av: Lollo

mä vad synd då, men du fick ju se honom iallafall =P

2007-10-09 @ 10:51:46
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: sophie

Men stackare då... Fanns han inte där och kunde ta ett nytt kort?
Han har ju fin nacke i alla fall :)

2007-10-09 @ 21:11:52
URL: http://sojjfis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0