Kändis? nja inte riktigt.

Hejsan

Nu har min låt spridits över skolan som en vind,
alla haren på mobilen och typ alla vill att jag ska sjunga, fast noway att jag tänker sjunga.
Jag har sagt , vi får se om det blir nåt på Talangjakten.
Det är rätt så kul... när folk beundras. :'d
Idag hade vi kul , jag och wanjä skulle dra ner till källmur och när vi kommer ut håller fyrorna och femmorna att ha snöbollskrig och sånt och plötsligt skriker en skitunge: ALLA PÅ SEXORNA !!!!. Jag lix men hallå. Och sen sprang dom på mig och mula mig men jag har en lååååååång krage :'D men jag blev snöig så då blev jagpigg men jag gick där ifrån mogen som jag är. Sen drog jag till dom andra och dryga lite med fa. :'D
VI hade Läsdag idag by the way. Läsa hela dagen. INGA LEKTIONER. Jag var i mellan rummet med Emma,Sanna,Tiia,Wanja och pam.
Efter lunch rasten hängde jag med adde lite oxå. Han är snäll :')
Sen sluta vi 10 min tidigare och sen cyklade/gick jag hem med pamela och adde en bit.
Sen liksom *vink, ses i morron*
Jag och mamma åkte och hämtade ut mina jultidnings grejor så nu har jag en sån mini ipod :'D wohooo <3
Ajaaaa... Pusshej <3
image42

Kommentarer
Postat av: Carro

Kom hit med min pysseltidning då!!!

2007-11-14 @ 16:48:08
Postat av: Mamma

Usch, det är inte kul att bli mulad av snö.Kram mamma.

2007-11-15 @ 19:13:51
Postat av: Lollo

ang Ipod valde du den Bara för att erik har en =P
Din låt var jätte bra.
Kram

2007-11-15 @ 22:58:36
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0