Bloggträff i Stockholm

Jag fick en inbjudan till en bloggträff i Stockholm kring boken Cirkeln med författarna till boken.
Fick även boken hemskickad. Och jag läste ut den på tre dagar, mer om det sen.
Så i torsdags tog jag och Elin tåget ner. När vi kom fram så började vi traska mot Gamla stan.
Vi hittade Raben & Sjögrens salonger snabbt (tackar kartan i mobilen), och var självklart där en timme innan.
Så vi satte oss utanför och väntade.


När vi märkte att fler börjat komma drog vi in.
Efter ett tag så kom det en tjej och tog med oss till en hiss som vi åkte upp i,
och sedan in i ett rum med ett stort bord i mitten med stolar runtom.
Vi fick kakor, te och bubbelvatten med väldigt fint porslin till.
För fint för mina klumpiga händer, fick behärska mig för att inte ha sönder något.

Självklart så var jag tvungen att ta en tugga på en macaron innan jag tog bilden ;)

Vi visste inte att det skulle vara så..intimt. Tror vi var runt 15-20 pers där inne.
Författarna kom. Beundrar dom så sjukt mycket. Riktiga genier.
Jag tror både Mats och Sara är en blandning mellan häxor och vampyrer.
Ja så är det. Dom är också otroligt kloka. Och fina.

Jag ska recensera boken i nästa inlägg. Så ni får läsa alla mina tankar kring boken då.
Efter ungefär 1 ½ timme så fick man sin bok signerad.
Självklart så har ingen sagt nåt om att ta med boken (fast alla nästan hade det ändå).
Så jag fick inte min bok signerad. Grr. Elin gick dock fram med hennes bok, söten!

Sedan fick vi en fin goodiebag och vi började gå därifrån.

Fast jag förstår inte varför just jag blev inbjuden. Det förstår jag verkligen inte.
Men är väldigt tacksam. Fast vill veta varför :)

Här är en bild på mig och min goodiebag utanför huset;

Om det inte skulle vara för att det blir krig mellan mig och Elin så fort
jag tar upp en kamera så skulle det vara fler bilder på henne ;)

Jag orkade gå ungefär 100m innan mina fötter dog. Tur att jag hade med mig converse.
Vi gick och åt på donken innan vi tog pendel till Upplands Väsby och sedan tåg hem.
Här är innehållet i goodiebagen;


Vi kom hem vid 22:00, precis i tid till Big Brother!

Har inte hunnit blogga i helgen. Men tvingade mig själv nu!

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Hade du varit snäll Alicia så hade jag kunnat skicka nån bild på

Mig från i torsdags där jag inte hade solen i ögonen och hade världens fulaste min! :p NU är det krig. <3

2011-05-08 @ 14:43:54
Postat av: Malin - malyn.se

Usch, jag ser verkligen inte bra ut på den där bilden, haha! Det vore snällt om du kunde klippa bort mig från den. :b

2011-05-08 @ 17:27:06
URL: http://malyn.se
Postat av: Jonas H

Coolt att du blev utvald, hade du anmält ditt intresse någonstans?

Ser ut att vara en trevlig träff, vad diskuterade ni för typ av saker?

Vilka böcker var i goodie-bagen?

2011-05-08 @ 23:35:17
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka bra saker du fick i goodiebagen. Kram

2011-05-09 @ 11:05:56
Postat av: Louise

Nice

2011-05-09 @ 17:49:43
Postat av: Carro

Jag får läsa sen :) det verkar bra

2011-05-10 @ 20:30:32
Postat av: fanny

jag blev också inbjuden :o

2011-06-19 @ 01:25:58
URL: http://fzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0