What a day..

Var i skolan och dampade. Sen tog jag bussen med Robin ner på stan.
Där nere gick jag och mötte Anna. Vi kollade lite affärer och gick sedan och fikade på Mingel.

Sen skulle vi bara gå och kolla lite på idolhotellet, hur det såg ut och så..
Så när vi står där utanför och jag röker, så kommer det tre gulliga äldre kvinnor och vill ha eld.
Sen står vi och snackade med dom (dom hade fått i sig liiiite för mycket), haha.
Olle kommer och en av tjejerna skriker " HEJ OLLE!!" när han går förbi 8) haha..

Sen tvingade hon in oss på resturangen, hon tyckte inte vi skulle stå där :p
Så vi följde med henne in och hon satte oss vid ett bord, hon och hennes kompisar var vid ett bord en bit ifrån.
Hon köpte cola till oss! Hur söt ?! Så satt vi där och snackade om allt möjligt typ.
Så kom Malin dit också, så vi fortsatte att sitta där.

Sen på något sätt så träffade vi på Daniel. Snackade lite med honom. Han kände igen oss.
Han kom fram till mig och sa
D: Vet du vem du liknar? Eller påminner lite om?
A: Nej.. säg :p folk säger jämt att jag liknar massa, haha.
D: Hon är skådespelare, hon är med i nån serie.. Kvarteret Skatan.. Med en massa komiker och blabla
A: Åh nej, är hon ful?! Vet inte vem du menar, haha.
D: Nej hon ser bra ut! 

Ja sen stog vi och snackade, han menade tydligen hon Vanna Rosenberg, haha.
Tog en bild med Annas iphone, som dom andra bilderna är tagna med.
Visar när hon lagt ut den.

Kvällen fortsatte med att man stog ute och rökte med Jay flera gånger, pratade med alla sorters människor,
Olle sparkade på min stol och sa förlåt, Daniel satt vid oss och snackade ett tag,
fått höra skvaller som jag inte kan skriva ut här, presenterat mig för väldigt många,
Daniel fick reda på min ålder och tyckte jag såg väldigt mogen ut och verkade mogen
och han tyckte det var coolt att han var 6 år äldre :p
Sett Jay krossat ett glas och någon av dom andra idolerna brast ut
"I WANNA BE A ROCKSTAR " så himla klockrent! Alla festade ju vid baren, även vi.

Men det sjukaste var typ när Anna följde med mig ut när jag skulle röka.
Och så står Geir och två andra snubbar utanför där man går ut. Hade hejat på Geir tidigare på kvällen.
Alla vänder sig mot mig och säger typ HEEEEEEEEEEEJ. Sen säger Geir " Kan inte jag få ge dig en kram?! "
Klart han får! Så himla söt! Frågar om dom har eld till mig, och då säger Geir " Nej, men du kan få en kram :D"
Kram igen. Sen tände en av killarna min cigg. Så vi står och snackar ett tag. Geir är helt galen! haha
Världens mjukaste händer har han också, lika mjuka som Winnerbäcks.
Dom sjöng massa sjuka låtar och hade kul. Ja alla idoler var typ fulla :p
Sen när vi gick in kom Geir efter ett tag och sa " Är ni fortfarande okej? :D"

Ja, skriver detta så JAG ska komma ihåg bra.
Alla idoler sjöng också. Nu tänker jag inte skriva nå mer, ni lackar bara ändå.
Spyr på vissa av era kommentarer.





Kommentarer
Postat av: Louise

Oj vad ni fick vara med om mkt på den kvällen =D

Tror många är avundsjuka ;)

2011-01-22 @ 08:14:48
Postat av: Elin B

Haha han har rätt asså du är lik henne! Vanna Rosenberg heter hon! Elin <3 Kvarterer Skatan = Forever.

2011-01-22 @ 10:36:35
Postat av: Mamma

Det verkar ha varit en trevlig kväll, kul att du fick träffa så många av idolerna :)Kram

2011-01-22 @ 12:10:05
Postat av: Jonas H

Låter som en soft och trevlig afton ^_^

2011-01-22 @ 13:06:18
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0