Egypten

Nä pallar inte skriva om varje dag i egypten.
Dom flesta dagarna bestod av  frukost, sola & bada, lunch, sola, duscha, middag och shopping.
Vi var även på stranden två av dagarna. Tog en taxi ntill marknaden,
men blev lurad av han som körde och hamnade hos nån skum kille som ägde en butik.
Han sa typ att alla taxi bilar stannade där, och det tog typ 2 min att gå till marknaden...

Så vi började gå, inte hittade vi nån marknad heller..
Gick in i första bästa "affär" och handlade dom presenter vi skulle ha.
Fuckern där inne tvingade på mig egyptiska kläder också...

Sen fortsatte vi att gå, det var skabbigt där, galna bilar och smutsigt överallt.
Plus att alla bara "Aaaaah, your from swedish? You're beautiful", ignorerade alla.
Vidrigt att till och med poliserna håller på.


När vi hittade en liten "gård" med får i, och precis brevid slaktade dom fåren, så dom hängde liksom..
Precis vid gatan. Stanken var hemsk. DÅ åkte vi tillbaka.

Snorklade gjorde vi också, och såg delfiner.. Det var då jag träffade Said.
Så himla romantiskt. Tänker inte berätta för er, alla mina vänner vet redan om allt.
Träffade Said varje dag tills jag åkte hem. Bland det svåraste jag gjort var att lämna honom.

Här har ni några bilder;


















Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var en härlig vecka, fina bilder du lagt ut. Kram

2011-01-23 @ 21:00:49
Postat av: Louise

Mm gud så skönt vi hade det i en veckas tid =DD

Älskar sol o värme

2011-01-24 @ 08:54:32
Postat av: Carro

hehe ja ni hade nog kul

2011-01-26 @ 08:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0