Mitt 2010

När jag lägger ut bilder på bloggen eller facebook t.ex.

så lägger jag alltid dom i egen mapp så jag slipper lete igenom hela albumen för att hitta dom.

Och här är några bilder från den mappen. Alltså finns verkligen inte allt jag gjort med här :p


Januari :
Let's dance

Fest med Carrå

Red på Julias häst

Februari
Hängde på Let's dance igen..

Åkte till Stockholm och var med Linda, Joel och Monika

Kissen hade slagsmål på gatan

Adam Tensta länkade mig

Mars
Åkte på konfaläger till Rättvik

Var på Annexet med Elin för att se Mika och var backstage med Jimmy Sims

Träffade Daniel Karlsson och Karl Martindahl efteråt

Åkte till Hudik med Anna och Elin och träffade Rabih och Eddie backstage i deras loge

Lite mer Let's dance, träffade Danny där också.


April
Var till Stockholm med Anna för två signeringar.
Gav Danny hallelujah på ena och han hade spelat upp den i bilen påväg till den andra.
Jag och Anna tog taxi till Danderyd från typ Järva krog också :p

Maj
Fest

Sommarkrysset när EMD var programledare



EMD signering i Valbo dagen innan min födelsedag

Jag och Elin fick en VIP inbjudan av Johan Wellton till hans föreställning.
Så vi åkte till Stockholm och kollade på honom,
efteråt drog han med oss in i hans loge och bytte om framför oss, man måste bara älska killen, haha!
Det var två år sedan senaste gången vi hade träffats.

Var på hemliga fester med Elin

Juni
Åkte till Falun med Anna för RixFM festival.
Vi hängde backstage med Lovestoned, och var på scenen när Anders Fernette uppträdde
och nedanför scenen när Lovestoned körde.

Följde med Anna för att kolla på Darin

Skolavslutning

 

Första doppet

Peace & Love med Elin en dag för att träffa Jimmy Sims

Juli

Var upp till Sundsvall med tjejerna

Klippte av mig håret

Åkte till Riga med Louise och Mamma

Lovestoned kom till Gävle för att uppträda, grymt!

Augusti

Jag, Elin och Anna åkte bil till Stockholm för att gå på sommarkrysset..

Och det regnade som FAN. Vi gav upp och skulle åka hem, men då kom Pär och stoppade oss.

Har aldrig varit så blöt och ful som då, haha.

Lite mer fest

Anna, Elin, Malin, Em och jag åkte till Grönan för NRJ in the park, fett!

Träffade Danny och Robert där också.

September

Var iväg till Stockholm och träffade Bobby, Matte och Danny på Ica Maxi

Jag och Carrå fotade varandra lite

Var på bio med Julia

Praktik på ponnyklubben med Julia

Oktober

Fotade Fredrik till DN

Träffade Brolle på stan

Jonna kom till Gävle, alla samlades en kväll och festade! Kvällen slutade inte bra dock.

Var på Carros halloweenfest

November

Jag och Julia, då första snön hade kommit.

Åkte till Egypten med Mamma och Louise.

( juste har inte bloggat om alla dagar som jag skulle :p )

Åkte till Stockholm med niorna, besökte riksdagen och cosmonova.

Även några timmar med shopping.

December

Träffade killarna i Valbo

Var på fest med Carro

Åkte till Stockholm med Anna för lite shopping!

Och jag festade på nyårsafton

 


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ja det var allt en fin krönika det där :D Får vi se hur den kommer se ut nästa år ^_^

2011-01-20 @ 07:45:03
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

oj så mkt fina bilder

2011-01-20 @ 17:40:21
Postat av: Julia

gilla :D <3

2011-01-20 @ 19:44:27
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe mkt fester

2011-01-21 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0