Genom konst & krig





Jag som tagit och redigerat bilderna.
På kvällen i lördags åkte jag hem till Carro, hon hade en liten fest med Tobbe, Elin och Robin.
Söndag = Ingenting
Måndag = Minns inte + gå 10 min på gåband som mamma köpt
Tisdag = Hämta paket på posten + gå 30 min på gåband
Onsdag = Pardans i skolan fram tills lunch.
Träffade Emelie på stan för en fika sen och snacka om allt, längesen vi sågs!

Imorgon blire väl skola som vanligt.
Sen på kvällen blire dans.. Vill inte.
Men ja, allt för att få vara ledig efter nationella :p

Kommentarer
Postat av: Louise

vill också gå på gåband =D

2011-01-27 @ 10:47:49
Postat av: Mamma

Visst är det bra motion att gå på "bandet" jag har gått 20min idag. Kram

2011-01-28 @ 12:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0