Dag 7 – Mina syskon

Jag har två systrar, Louise och Caroline.

Louise är 27 år tror jag och bor med sin kille Erik och deras katt Elsa.
Louise jobbar som sjuksköterska på sjukhuset.
Louise och jag är väldigt lika i sättet, har samma humor och sånt.
Eftersom vi är så lika så kommer vi inte alltid jättebra överens,
men när vi rufsat om varandra i håret i 2 min så brukar allt vara bra igen ;)

Caroline är typ 23 år och är tillsammans med Johannes.
Carro jobbar som dagisfröken.
Hon bor i en lägenhet med sina två katter Vera och Valtis.
Jag och Carro brukar sjunga tillsammans, vi gillar att sjunga i stämmor,
gärna högt för att störa dom övriga i familjen.
Carro biter sig jämt i kinden och gillar att hålla på med det andliga.

Vi systrar har en bra relation med varandra ändå.
Vi kan umgås som vänner, och dom kommer oftast hem och äter på helgerna.
Jag älskar dom vad som än händer, och skulle inte klara mig utan dom.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint skrivet om dina systrar!!! Kram

2011-01-04 @ 15:11:51
Postat av: Jonas H

Ni är allt tre trevliga tjejer!

Svårt att inte tycka om er =)

2011-01-04 @ 17:49:41
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Carro

haha taskigt om mig. men fint skrivet också

2011-01-04 @ 18:36:53
Postat av: Louise

haha fula bilden (på mig)

ja håller med carro, fint skrivet också

2011-01-05 @ 17:45:06
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0