♥ Dag 16 – Min första kyss

Men gud vad svårt.. har inte kysst nån än.. HAHA.
Nej men jag var väl 3? 4? 5?
Jag vet väl inte, alla kysste väl alla i typ lågstadiet och mellanstadiet?
Tror jag var 5-6 år när jag kysste en tjej första gången! haha



Idag var jag till skolan.. Julia var sjuk :( = jag är outcast.
Efter skolan var det tänkt att jag och Elin skulle åka ner på stan, men hon hade glömt plånboken..
Så vi gick till turköppet och köpte choklad, sen kollade vi röda korset.
Och sedan traskade vi hem till henne och hämtade plånboken.
Vi tog bussen ner och käkade donken. Shoppade lite gjorde vi också.
Sen kom Janne ner så vi hängde med honom och fortsatte att shoppa.
Hittade en svart tröja, en ring och en mössa tror jag :)

Yäää.
Bye.


Kommentarer
Postat av: Emma

kysste? med tungan haha, gjorde väl ingen typ...

2011-01-13 @ 21:25:04
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Anonym

va inte du tsm med nån? va gjorde ni egentligen? :s

2011-01-14 @ 22:20:03
Postat av: maria

vad spelar det för roll för dig "anonym"? om dom kysstes eller inte? kyss dig själv i arslet istället.



hoppas din första kyss blir underbar, alicia<3

2011-01-15 @ 00:02:00
Postat av: Louise

det var fina grejer du shoppat

2011-01-15 @ 09:13:11
Postat av: Alicia

Svar: Jag HAR haft min första kyss, har alltid kysst folk liksom. Jag minns inget töntigt ögonblick som var min första kyss. JA MED TUNGAN. Utan tunga = puss.

2011-01-15 @ 22:10:02
Postat av: C.Wieske

"va inte du tsm med nån? va gjorde ni egentligen? :s"



Och varför i hela helvetet tror en liten anonym fjortiscunt med översittar-attityd att hon har rätt att få svar på dessa frågor?



(Förlåt, Keys... men mitt humör just nu... inte ok.)

2011-01-16 @ 00:29:19
URL: http://cwieske.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0