♥ Dag 13 – Ett pinsamt ögonblick

Haha åh gud..
Det var när jag hade varit på nån spelning eller nåt i Stockholm och skulle åka hem själv..
Det var snö ute och halt och kallt och så..
Jag tog pendeln till Väsby och det var ca 20 min kvar innan mitt tåg kom,
så jag skulle gå in och värma mig.
Det är jättemycket folk där inne som också värmer sig, alla kollar på mig när jag kommer mot dom.
Och ca 2m från dörren in så är det halt som fan så jag typ halkar baklänges, och alla ser...
Så där ligger jag och skäms..
Det gjorde jääävligt ont också, så jag reste mig snabbt och låtsades som om det inte gjorde ont.
Så gick jag in, fast no way att jag tänker stå där alla som sett mig ramla står..
Så jag gick ner en trappa och stog där och skämdes, gick inte upp tills jag hörde att alla var borta :p

Och då när jag går ut igen så kommer det en kille som ramlar exakt på samma ställe som jag och ramlar lika.
Snäll som jag är så frågar jag hur det gick och att jag också ramlade där :p
Han fick också ont, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0