Zzz

Är så trött om dagarna nu för tiden. Somnar typ hela tiden.
Vet inte vad det beror på. Igår hade vi nationella i svenska, läsförståelse, gick bra.
Imorgon har vi nationella i svenska igen, men ska då skriva en uppsats.
Får se hur det går. Jag älskar ju svenska, det passar mig.
Men är inte super förberedd, men det har jag aldrig varit :p

Tror jag pluggat till Ett prov ordentligt under dom här tre åren :p
Går bäst då.

Hmmm...
Ja..

Dom låtar jag lyssnar på mest just nu är;

Markus Krunegård – Hollywood Hills - RedTop's Retro Mix
Rebecca & Fiona – Bullets
Lars Winnerbäck – Nu är alla små stjärnor
Alicia Keys – Empire State Of Mind (Part II) Broken Down

Enjoy, länkarna är till spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0