Mormor 80 år

Igår så kom Jonas föräldrar och hämtade mig och Jonas för att vi skulle åka till min moster Monica.
När vi var på väg dit höll vi på att krocka, en bil kom i fullfart på fel sida av vägen emot oss,
sen studsade den in i snödrivan på kanten av vägen,
sedan svängde den snabbt till rätt sida av vägen och åkte iväg i fullfart. Så vi var ca 1 m från att krocka.

När vi kom till Monica så var Helena och Bengt där också.
Så alla mina mostrar var där & deras respektiva.
Vi fikade och tittade på en massa gamla bilder osv, trevligt :)


Sen åkte vi en snabbis till mormor för att gratta henne. 80 år, det är ganska mycket ! :)


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ja, men lär inte glömma den där kvällen nu iallafall. Det roliga är att jag satt från 10-17 och tänkte: "Åh idag orkar jag ingenting, trist att den här dagen ska bli händelselös" :P



På bild nr 2 ser man hur vi länsar allt som finns på bordet när det är fika!

2011-02-21 @ 22:43:18
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

Trevligt =D

Har du ny tröja?

2011-02-22 @ 08:54:40
Postat av: Carro

Kul att se de bilderna

2011-02-22 @ 17:37:27
Postat av: Alicia

Svar till Louise : Fick den av Elin :D

2011-02-23 @ 00:17:20
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0