Konst för konstens skull

Köpte ju målarfärg, några dukar och penslar för några månader sen. I helgen tog jag tag i det.

Igår skrev jag två dikter på poeter. En av dom publicerade jag igår, och en idag.



Läste precis ut boken Svenne av Per Nilsson också.
Pernilla tvingade mig att läsa den, ska bara göra några frågor om boken sen också.

Vad tyckte jag om boken?
Hmm... jag vet inte. Svenne skriver om att dom politiska sakerna är dom "viktiga" och alla ögonblick
och känslor är "oviktigt" men han förstår ju inte att det är dom små, speciella ögonblick som är viktigast.
Den handlar ju väldigt mycket om politik, jag är inte intresserad av det.
Men dom gånger han nämnde dom personliga, speciella ögonblicken var den bra.
Svenne är duktigt på att beskriva, men egentligen är det ju Per Nilsson som skriver.
Så det är han som ska ha credit. Jag beundrar folk som är så duktiga på att skriva.

Kommentarer
Postat av: Carro

"Beundras av folk som är så duktiga på att skriva."

beundrar dom dig? :)

2011-02-01 @ 18:58:03
Postat av: Louise

snygg tavla

2011-02-01 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0