Don't fucking tell me what to do.

Tja!
Igår så grillades det med familjen, carro är ju utomlands, så hon räknas inte med ;)
Och sen åkte jag med Louise hem till henne, vi laddade ner Grown ups och spelade lite alfapet under tiden.
Sen kollade vi på filmen, den var bra! Haha.
Sov kvar där sen.

Idag så åt vi tacos och sånt :p

Sen när jag kom hem var jag med Kristoffer och chillade.

Jag röstade på moderaterna i skolvalet om ni undrar 8)

Jaja, ciao.


Gjorde även min systers design på bloggen idag.. haha... eller typ..
kolla in den här ; www.lollo83.blogg.se

Nej jag tänker inte göra åt er.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jooo gör åt mig :)

2010-09-20 @ 16:21:48
URL: http://artificialgirl.blogg.se/
Postat av: Louise

vem är christoffer?? Din nya kille?

2010-09-20 @ 17:18:21
Postat av: Anna

ånej moderaterna...

2010-09-20 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0