Bobby's

Åkte till Stockholm igår. Tog vanligt tåg, lyx!
När jag kom fram mötte jag Olivia, som jag inte träffats sen typ.. mars?
Köpte ett dygns kort, och sen åkte vi tunnelbana till ett ställe och försökte hitta vägen till Ica Maxi.
Vi hade ingen aning om vart vi skulle, så vi följde strömmen lite, och chansade.
Vi gick rätt väg, och kom fram :)

Åkte upp till fjärde våningen och gick in på ica maxi.
Träffade Malin och Amanda, så vi satte oss med dom på ett par barnstolar, haha.
Sen kom Klara & Li också, gullisar!

Sen följde vi med Malin som blev stylad. Träffade alla andra tjejer också! Awesome.
Och Olivia blev stylad. Och jag blev stylad.
Haha, eftersom jag har världens fulaste frisyr höll hon med mig att jag inte skulle gå tillbaka dit jag klipper mig.
Åker nog till Stockholm nästa gång och klipper mig hos dom!

Det gjorde äckligt ont när hon lockade håret med plattången, haha.
Under tiden jag blev stylad kom Bobby in med sina solglasögon och gick fram till mig, och hans kollega.
Haha, bobby såg så pimp ut!
Sen underhöll vi oss med att ta en massa bilder och sånt;



Sen åkte jag och Olivia en våning upp för att gå på toa.
Sen när vi åkte rullbandet ner igen så sa jag
" haha, jag tyckte det var danny som kom ur hissen men det var en tant"
och precis efter det kommer en ny hiss upp som Matte och Danny kliver ur, haha.
Dom väntar på oss nedanför rullbandet, snackade med mamma i mobilen och fick panik
" RINGER DIG SEN HEJDÅ JAG TAR TÅGET HEJDÅ" haha.
När vi kom ner kramades vi med dom, och D såg virrig ut. Det första jag sa till Matte var
" HON HAR INTE FÅTT ÄN VA!?! " haha. Han sa nej 8) Och sen påvägen jag ba
" Kolla jag har fått mitt hår stylat :D:D;) "
Danny ba " ooooooooooooh :D " och dom sa att det var fint.
Danny frågade lite om läget där inne och jag berättade.

Sen gick när vi närmade oss grindarna in i affären gick jag före en bit, pinsamt att gå in med dom, haha.
När dom hejat på alla och så gick vi fram till Matte och snackade.
Frågade om han visste om det var en tjej eller kille, dom visste inte, wii.
Och jag frågade matte om dom tänkt ut några namn, och han ba
" Nej.." Jag ba" Men VA" Han : Nej men vi har några vi tänker på, typ Alicia kanske ;)

Blev helt chockad att han visste vad jag hette, haha.
Jennifer ringde mig så hon fick snacka med honom.
Och sen Matte ba nu ska jag ge tillbaka mobilen till Alicia, nej Alicia Keys ;)

Gullen!
Och sen skulle jag ta kort på " den blivande pappan:D:D "

Sen gick man runt och minglade lite med alla.
Det var skitsvårt att få snacka med D eftersom alla stog runt honom hela tiden..
Men en liten stund fick jag iaf!
Vi snackade om eh... typ... Fredrik, haha.. jag kmr inte ihåg.
Tog lite fula bilder också;

Fler bilder från dagen kan ni som är vän med mig på facebook kolla. Kolla på taggade bilderna.
Bobby, jag och Mattias.


Nån brud från Ica Maxi tog också tusen bilder, och Bobby tog några fula som jag är med på också.
Hoppas han inte lägger upp nån man ser drogad ut.
Kanske slänger upp fler senare om jag får tag på nån kul.

Jag och Bobby
Jag: Kommer du ihåg oss från fö...
Bobby : jag kommer ihåg dig

haha gullen
han tyckte jag blev fredagsfin i håret också.

Sen när allt var slut kramade vi Bobby och tackade han för denna kväll.
Sen åkte jag, Amanda, Klara, Li och Olivia till centralen.
Amanda och Olivia åkte mot Sumpan och jag, Li och Klara tog pendeln mot Märsta.
Dom hoppade av ganska snabbt och jag åkte till Väsby.
Och tog tåget till Gävle, behövde inte betala någonting, woho.

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Tack så mycket, haha det är verkligen ett sjukt roligt program! Tack än en gång för tipset :)



Jätte fina bilder på dig och killarna!!

Take care

Kram

2010-09-04 @ 20:09:19
URL: http://krubban.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Du passar i den frisyren! Kan du titta tillbaka på i framtiden och skratta åt (kanske) :O :D

2010-09-06 @ 21:24:38
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0