2-0 till Modo

Efter debatten vi hade i folketshus så cyklade jag och julia tsm i regnet.
Det regnade så SJUKT mycket, var helt dyngsur när jag kom hem.
Så bytte om till mjukisbyxor och ett annat linne och satte mig i soffan
och tänkte att jag skulle stanna där hela dagen. Spelade lite animal crossing och kollade på tv.
Sen smsade Anna mig och frågade om jag ville följa med på Brynäs match gratis.
Så bestämde mig för att fixa i ordning mig och följa med.
Annas pappa och två av hans.. kompisar? Hämtade upp mig vid dahlboms, TACK!

Så åkte vi till Läkerol Arena och träffade Anna.
Gick till klacken och träffade Robin, Wallmark och Richard.
Sen gick vi in till våra platser och kollade på Brynäs - Modo.
I halvlek... i perioderna.. i slutet av perioderna gick vi till klacken och träffade en massa folk.

Brynäs förlorade iaf, haha.
Men det läskigaste var när jag skulle försöka ge en av spelarna i Modo en förbannelse,
jag satt och tänkte såhär och fokuserade på en spelare med mitt tredje öga..
" I'm gonna curse you.. ramla,ramla,ramla,ramla*100 ggr* "
Men han gjorde inte det, så preciiis när jag gav upp så blev han tacklad så han ramlade, haha.


Sen så tog jag bussen med Julia och dom hem :)

Kommentarer
Postat av: Louise

kul att gå på hockey ibland, du får följa med mig nån gång när erik spelar också

2010-09-17 @ 09:02:18
Postat av: Åsa

Är inte det där Elin syrra?

2010-09-20 @ 16:22:18
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0