Tisdag

Tjena!

Efter skolan stannade jag kvar för att göra omprov, eller hade inte gjort provet, haha.
Svarade på några frågor om politik och sånt,
men sen när man skulle svara på frågor om sitt parti strundade jag i det och drog hem till mig med Elin.

Vi gjorde potatisklyftor och åt dom med pepparsås, yummie!

Senare på kvällen kom Nora och Julia och vi körde anden i glaset, woho.
Love it. Finns inte så mycket att skriva om det.. hälften av er tror ju ändå inte på det :)

Jaja.
Elin slaggar här, för jag är ledig imorgon, woho.
Ciao.

Bild som Li skickade till mig :)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Anden i glaset blir vad man gör det till, men det rör på sig!

Hoppas du får en skön ledig dag imorrn!

2010-10-20 @ 15:59:40
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

Snart åker vi till värmen, tjoho

2010-10-21 @ 09:56:07
Postat av: Emelie

Licia, kan inte du beskära bilden så man bara ser oss kramas? :) Och bilden med brollis, och sen typ skicka te mig? :) <3.

2010-10-21 @ 11:36:31
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0