Svar på kommentar


Hej Alicia!
Jag tycker att du har en av världens bästa bloggar
men det är en sak jag skulle vilja ändra på det är att du
skriver lite oftare minst 1 inlägg per dag det skulle va jätte roligt om du gjorde de :)
Det är säkert fler som vill så tänk på de :D

Hennes blogg: http://allizzia.soclog.se/p/ 

Svar på kommentar:
Tack så mycket !
Jo jag vet att jag borde skriva oftare. Gjorde det förr...
Men jag gör sällan någonting roligt om dagarna och tar sällan bilder,
så tycker det känns meningslöst att bara skriva någonting bara för att liksom :)

Men jag ska tänka på det du sa.
Och jag gjorde det idag, så nu ska jag skriva om vad jag gjort idag ;)

Började dagen i skolan. Julia var sjuk så det fanns ingenting att göra.
Eller jo, jobba med allt lite extra mycket.
Fick damp på alla människor så höll mig för mig själv, haha.

Sen efter skolan drog jag hem och duschade och så, sen kom min kära vän Elin hit.
Vi fixade oss och åkte ner på stan och gjorde ingenting i några timmar, kom nyss hem.
Här är två bilder ;)





Kommentarer
Postat av: Jonas H

Hmm, är den från vikingakiosk-backen? :P Ser väldigt fint ut iaf. Har ni fått någon snö än?

2010-10-12 @ 11:41:43
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj vilken fin himmel!!Kram

2010-10-12 @ 13:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0