E.M.D. - What is love

E.M.D. – What Is Love 
Kolla in den! Jag tycker den är grym. Lite mer djupare än vad dom brukar vara, awesome.

Var ner på stan med Elin och köpte stift huggtänder, som inte passade, haha.
Köpte även nagellim, pälsmössa, cigg, fika, lite godis och sånt.
Gjorde av med typ 500 spänn idag.

Hann även med en skum kille på bussen som pratade
och rappade för sig själv och tyckte hon som körde var dum i huvudet, haha.
" Bussen åker rakt fram på vägen, yeah, yeah, yeah "
Och så snackade han med fönstret efter han snackat med någon i telefonen
" Smala,lata jävel! Hon är fan smalare än mig, och då är jag stor "

Helt cp, haha.

Yes.
Bye.

Cesar, Jonna och Anna hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0