12/10-10

Efter skolan åkte jag och Elin ner på stan.
Åt på donken.
Sen bestämde vi lite spontant att jag behövde en ny foundation ( inte haft nån på månader).
Så vi gick in på Åhlens och såg att Tobbe jobbade,
så han fick hjälpa mig att ta fram en bra åt mig :)
Men sen sa han att om man köpte två varor från MaxFactor fick man med en gåva,
och jag behövde ju en mascara också. Så mascara + foundation = 300kr.

Och gåvan var typ en liten sminkväska med lite smink i, perfa!
Sen gick jag till H&M och köpte mig en tröja också, grymt.
Tröjan kosta 149:-


Nu är typ mina pengar slut...
Sen gick vi och kollade i lite mer affärer och sånt.

Innan vi tog bussen hem så köpte vi en mjukglass ( ja det var skitkallt ute )
och satte oss utanför och åt den, alla kollade på oss som om vi var störda i huvudet :p

Sen kom ett fyllo och började snacka med oss. Han stog vid oss en kvart och mumlade typ.

Det vi fattade av vad han sa var att han var 50år, hade 3 söner, nyss blivit farfar,
att man inte ska slå tjejer, att det finns för mycket "svartskallar" i gävle,
så han funderade att flytta, att han var bara liiiite full... ja typ det...


JAAAA.
Hejdå.
HAHA


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Fin sminkväska, rolig snubbe och mjukglasss är aldrig fel! :)

2010-10-13 @ 13:17:50
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0