Stockholm med niorna

Nångång efter 7 åkte bussen mot Stockholm.

Vi som hade valt Cosmonova som studiebesök hoppade av där och kollade på nån film om rymden.
Sen åkte vi till Riksdagen och gick runt där med nån brud från Sossarna som visade oss runt.
Fredrick Federley gick förbi där inne, coolt! haha

Men det var fint där inne. Men ganska tråkigt.
Underhöll mig med att försöka få alla stoneface väktare att lé, haha.

Sen stannade jag och julia på "frågestund" Carl Bildt var typ den enda kända där.
Jag uppfattade inte ens en av frågorna eller svaren.

Sen fick vi typ 4 timmar på oss att göra vad vi ville.
Så jag och Julia gick och käkade på donken.
Stötte på Kissie och DennisM påvägen dit, haha.

Efter vi ätit så gick vi och kollade i massa affärer.
Köpte en julklapp åt Louise och en vit stickad tröja från gina till mig, brunpuder och en ihopfällbar mugg typ.
Tror även Amirs (gaybloggen) syster höll upp dörren åt mig, snällt! Tack!

Sen när vi gått i alla affärer och pengarna började att ta slut så gick vi med Julia och Amanda.
Lata norrlänningar ;)

Sen åkte vi hem. Kom hem vid typ 9 kanske?


Ser ni att jag färgat håret ? Gjorde det för nån dag sen, färgen skulle bli typ "ljus guldbrun"
My ass att det blev. Men är nöjd ändå! Lite blekare ser man ut.. men ja. Lättare att få det se bra ut.

Hejdååå


Kommentarer
Postat av: Louise

ahh dte blev ju snyggt med den färgen! Passar nu när det är vinter.

Åhh köpte du nåt till mig? :DDD PÅ lagerhause? ;))

2010-11-26 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0