Fredag

Hey!
Ligger just nu och slappar i sängen.
Efter skolan så åkte jag och Elin ner på stan och träffade Julia och Amanda, så vi gick med dom.
Sen när dom drog så träffade vi på Janne och kollade i ännu mer affärer och sen gick vi till waynes.
Sen träffade vi en vampyr som kunde trolla, han var mystisk! Loved it.
"Jag brukar inte prata med människor så mycket annars, jag är rätt ensam av mig"
Han sa att han inte var en vampyr, men det såg man ju. Bra Jonathan!

Sen så åkte jag hem, och kom hem vid 8 typ.

Har tandvärk, woho.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Det är så sjukt tydligt efteråt när man vet var man ska kika ^_^

2010-11-26 @ 23:51:50
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det ser verkligen ut som en gubbe :)Kram

2010-11-27 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0