kaklsf

Hej mina vänner!

Idag efter skolan åkte jag till min syster louise.
Sedan åkte vi och solade på Bruno(s?). Fick lite färg iaf!

Efter det gick jag ner på stan och träffade Elin.
Vi gick och kollade på klänningar till min konfirmation.. HITTADE INGET.
Jag har en dag på mig att fixa allt.. paniiiiiik.

Sen fikade vi på Mingel & Bar i nån timme.
Sen drog vi till Boulongern och satte oss på en bänk och snackade lite, ringde Joel också,
så hon kunde få höra hans dialekt! Haha, den är roligast i Sverige.
Önskar att ni alla hade en vän som Joel!;


Efter det drog vi in till centrum igen.
Vi blev uppraggade.. " Fan vad ni är snygga "
Haha.. ja jag var verkligen jätte snygg i mitt äckel lockiga hår och typ inget smink ;)

Såg även en tant som kissat på sig som stog och stretchade mitt på stan.
Och en indian som hade lite damp som dansade på fnasket i plasket.
Snackade med coola killar. Förstår inte hur dom kunde tycka jag såg bra ut.
FATTAR INTE. Haha dom var nog fulla, haha.

Sen tog vi bussen hem vid 21:50 bussen hem :)
Awesome dag. Älskar att träffa Elin, hon är så söt jämt!

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Hahaha passande namn får stället att heta Brunos :D Ja konfirmationen ja, det är kul att det blir lite festligt och så. Idag hittar du klänningen!

Kul när det händer lite såna där ovanliga grejer när man är på stan!

Förresten vad var det för förhållandegrej jag såg ploppa upp på FB? :)

2010-05-21 @ 06:26:11
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Joel

Hahaha omg inte deeeen!!

Mem gud.. tack :D...tror jag ;)

Kan behövas efter ditt cpryck igår :( What's that about?

2010-05-22 @ 12:17:48
URL: http://joelahlberg.bogg.se
Postat av: Julia

Johan Glans dialekt?

2010-05-22 @ 16:56:38
URL: http://juliajulliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0