Sommarkrysset

Kom på att jag inte skrivit någonting om sommarkrysset ,
för typ 2 veckor sen?

Det finns inte så mycket att säga :p
Vi satt där på bänkarna, gick runt och fotade lite.
Gick en bit med Danny vid lustigahuset och kramades lite.
Sen satt vi där.. typ hela dagen :p
Förutom när vi gick och köpte saker att äta.

Här är lite bilder dåvaaaa
D och jag under reklamen i direktsändningen ;



Vi snackade lite om valbo " tyckte du sa valborg, jag ba whaaaat? " , och att han var nervös,
och nåt mer.. don't remember.

Här är lite bilder från dagen ;

Snygga glajjer va? Elin köpte dom åt mig i födelsedagspresent :D




Och från tvn :
Anna, jag, Johanna och Hanna :D


Sen när det var slut och alla gick till scenen för autografer och sånt,
så gick jag iväg till lilla frittfall och träffade Vendela och hennes killkompisar!
Åååh, vendela är så fin! Vi bytte presenter och rökte och chillade ett tag!


Sen fick jag, elin och anna skjuts från grönan enda hem till dörren i Gävle :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

töntigt att röka

2010-05-29 @ 00:29:32
Postat av: Julia

Jag visste väl det! Den näst sista bilden...När de filmade Johanna i typ närbild? Jag såg inte dig då Alicia, men nu ser jag på bilden!

2010-05-29 @ 12:48:10
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: vendela

Oj va ful bild på mig !!!

miss u

2010-05-29 @ 16:24:56
URL: http://vends.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Snälla, söta rara kunde du inte fått en bättre bild på Dannnnisen? Hans vackra face är inte fy skam!

2010-05-31 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0