Johan Wellton VIP

Hejhej!
Igår åkte jag till Stockholm med Malin och Anna.
När vi kom till Stockholm C mötte jag upp Elin. Vi sa hejdå till Anna och Malin.
Sen begav vi oss till Alby, haha. Kul med lite nya ställen.

Sen så gick vi typ 1 km till ett ställe som heter Subtopia ( fett coolt namn ).


Det kom en tjej och mötte oss " Ska ni se Johan Wellton? " Yes.

Hon sa att dom skulle ringa i en klocka när det var dags.
Vi köpte en glass och så satte vi oss i cafét. GRYMT COOLA MÄNNISKOR.
Det talades franska, engelska och svenska. Brittiska också. Vi tänkte på Jimmy, haha.



Det var sjuuukt varmt, typ 30 grader.
Sen ringde klockan iallafall, gick upp en massa trappor.
Sen så blev vi insläppta till showen, var ca 100 platser. Alltså exlusivt :)

Det var för bokare, släkt och vänner.

I början gick han omkring med en peruk och skägg, haha.
Man kände inte igen honom! Sen började han iaf, han är så jäääävla bra.

Stel publik dock. Efter showen så kom han och kramades lite med oss.
" Vad kul att ni är här :D:D Ni har åkt längst tror jag ! "
Sjukt svettig var han också, men det gör ingenting ;)

Vi ville fotas med honom men han bad oss vänta för han ville inte se svettig ut, haha.
Sen när alla lämnat lokalen förutom dom som jobbade och jan, johan och vi så gav vi lite kritik,
och Jan hade grymma planer så han var i sin egen värld ;)

Sen efter typ 20 min, då Johan tagit av sig tröjan och börjat städa ihop lite..
Dåååå kom han till oss och ba " Kan vi inte gå över gården lite, måste lämna lite saker "
Så han drog med oss över gården, in i ett hus, upp för en trappa, och sen till hans loge!

Sjutk coolt med en dörr, med en stjärna på som det stog " johan wellton " .
Väl där inne började han klä av sig framför oss, haha.
"Vi kanske ska gå ut.."
" Nej det är lugnt :) "

Haha, han bjöd på choklad och sånt och vi snackade bollar och en massa annat.
När man är på signeringar och sånt kmr man ihåg allt som sägs,
men INTE när man är med nån typ i 50 min. Sen var han äntligen klar och vi gick ut igen.
Där ute fotade vi och sen sa vi hejdå och vi gick till tunnelbanan igen.

As ful bild! Därför litet format, heeeehe.

Tog lite bilder vid utsikten ockå innan vi drog ;

Hoppas ni förstår att vi inte träffats sen 08.

Så här såg vi ut då, HAHAHA kolla mig! Dööör.

" HEEEEEEJ ALICIA :D "
- " Heeeeej....johan "

Illa att jag knappt visste vad han hette då 8)

Sen så åkte vi in till plattan iaf, sa hejdå till elin som skulle till rix festivalen.
Jag skulle ju försöka hitta en klänning tills idag. Sjukt mkt folk i Stockholm.
Alla är perfekta och jag är ju lite lantis, haha.
Jag gick till H&M.
20 min kö till ett omklädningsrum är inte okej. Därför köpte jag den första klänning jag provade 8)
Sen sprang jag till nästa H&M och köpte puder.

Och sen vidare till gina och köpte vita tights till idag.

Sen stressade jag mig till tåget, pendeln var försenat och även tåget..
Men ja, haha. Erik och Louise hämtade mig i Skutskär iaf, så det var skönt 8)

Så, nu har jag bloggat. CHECK.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Hoppas konfirmationen var bra och att du känner att du fått ut mycket av den! :)

Bara en fråga: Röker du? :S

Johan Wellton är verkligen skicklig, kommer inte glömma honom jag heller ^_^ Knäppte du ingen bild i logen?

2010-05-23 @ 00:24:30
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Alicia

Svar : Haha nej jag tänkte ta en bild 8) Men det kändes för på liksom.

2010-05-23 @ 00:55:11
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Louise

sluta röka, ser trashigt ut!

2010-05-24 @ 11:56:03
Postat av: Julia

Vet dina föreldrar om att du röker eller?! Varför bjuder typ ALLA kändisar in dig och dina kompisar till loger och annat för?? Varför typ bara dig och inte vi andra?

2010-05-24 @ 16:15:51
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: Alicia

Svar till Julia : Ja det vet dom!

Jag har ingen aning, det händer inte så ofta dock :p

2010-05-24 @ 22:49:48
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0