JAMBO!!

Jag och Carrå vaknade hos mig.
Sov som en stock och det var väldigt skönt att sova i min säng igen.

Jag gick upp några timmar tidigare än Carrå som vanligt.
Duschade, åt frulle, och chillade vid datorn.

Sen kom hon ner och jag försökte övertala henne att följa med på Nathalie och Jays fest.
Efter ett litet tag gick hon med på det :)

Hon gick och duschade och sen började vi fixa oss.
Såhär såg vi ut till slut. SER NI MIN UTVÄXT ELLER? haha. Sån är min riktiga hårfärg.
Så nu vet alla det.

Flätan blev ganska fin faktist.
Skulle bara testa hur det såg ut, och den fick stanna kvar hela kvällen.
Fläta. Tupera längst ner. Spraya.

Sen åkte vi buss till brynäs.
Köpte cigg. Sen så fick Grace & Nathalie komma och möta oss, haha.
Hälsade på alla andra som också var där. När festen väl drog igång så var det så nice!

( Tar denna text från Carrå fast ändrar lite )

"Träffade en hel bunt med askalas-glada, coola, awesomeness folk. Rökte vattenpipa. Fick privatlektioner i Swahili. Strulade. Blev bjuden på en fet Stockholmsfest i sommar. Pussades. Bla med Wieskes tunga. Dansade. Nästan. Bokstavligen hällde i oss en skål med bål. Glömde alla bekymmer och hade en fucking good time med fucking amazing people "


Grymt, grymt och grymt var det.
Bara det att hänga med kusiner, "long distans relatives ", okända, och vänner.
Och det talades typ 4 språk. Så himla nice.







Awsome night.
Tack alla.


Kommentarer
Postat av: Louise

Man får inte röka när man är 15 år!!

Men bra att du hade kul.

2010-05-10 @ 23:05:31
Postat av: Julia

Hur kunde du köpa cigg? Du är ju 15 eller?

2010-05-11 @ 11:37:02
Postat av: johanna

Frågan är vad kan man inte göra nuförtiden?

Det är inte alla kiosker/affärer som frågar efter leg när man köper cigaretter..

och hon har ju inte heller skrivit att det var hon som köpte cigaretter.. hon skrev ju att "vi åkte buss till brynäs. Köpte cigg.." så det kan ju ha varit någon annan som köpte cigg ;)

2010-05-16 @ 20:31:24
Postat av: Johanna

..och nej man får inte röka när man är 15.. men hur många tror ni bryr sig? jag känner 11-12åringar som har börjat röka.

2010-05-16 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0