Helgen

Hejsan.
Sov ju hos Carrå inatt med Emelie.
Vi gick ut med Alva och lagade lite mat och kollade på film och så på kvällen :)

Sen sov vi alla i carrås säng.

Senare på dagen har jag fikat hemma hos Carro med Louise, Mamma och Erik.

Köpte tröjan på sista april.
Den är awesome. Men tusen ggr snyggare när man står upp!
Sen gick vi iaf till Louise och åt tacos.

MINA SOLGLASÖGON HAR GÅTT SÖNDER
DET GÖR SÅ ONT I HJÄRTAT
FÖRSÖKTE FIXA DET MED PLÅSTER MEN DET FUNKADE INTE SÅ JÄTTE BRA :(:(

Nu ska pappa hämta mig.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Härligt att våren kommit till Gävle med :D

Internet är inte min vän idag, men allt går som det ska så kommer första grejen ut på poeter ikväll. Lade in dig som vän iaf!

2010-05-02 @ 17:57:09
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Julia

Åhh! Tacos, gud vad gött!

2010-05-03 @ 16:47:42
URL: http://juliajulliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0