Dreams

Godmorgon!
Nu sitter jag här med väääärldens mensvärk.
Har tagit en sån kapsel nu, tänker på bra dagar, så jag ska ta mig till skolan iaf.
Men jag dör lite inombords känns det :p

Drömde om att jag och Elin var på en buss med Jimmy Sims.
Och jag fick typ damp och blev sjukt arg på antingen Elin eller Jimmy.
Så jag tog mitt gitarr fodral och gick mot utgången och stog där så jag kunde hoppa av på nästa.
Och så ser jag jimmy komma mot mig i gången. Sen kommer han och kramar mig typ aaaaaas länge.
Sen sa han typ " You have to send me a song with you playing the guitar " och en massa mer.
Gullis.

Yes.
Nu ska jag äta upp min äggmacka.
Puss

Tog en bild till er igår :)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Påminner mig om en annan bild :D

Ser ut som om den rör sig ihop med molnen

2010-05-07 @ 15:43:14
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0