Word


E4, E18, väg 13, E22 -tänker på dig
hjulen går fort men jag kan inte komma ifrån, vad då?
det är storm i sverige, orkaner i skåne, det har stormat i mig det senaste året
alla är rädda, men jag är glad över att slippa va ensam & rädd idag

du brände dig & det blev aska av mig men
vi sprängdes snyggast av alla, va
du brände dig, det blev aska av mig men
visst exploderade vi fint, eller hur?

jag har flytt till smygehuk för alla minnen gör mig sjuk
& ryktena på stan om hur ni mår bra
& jag har flytt till smygehuk för alla minnen gör mig sjuk
& ryktena på stan om hur ni mår bra

-
markus krunegård

Kommentarer
Postat av: monika

:D(y)

2010-03-25 @ 20:43:19
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0