Våffeldagen

Tjena tjena!
Nu har jag varit sjuk i nästan en vecka..woho!

Elin skickade precis.. eller okej jag läste hennes sms nu när jag vaknade, och hon skrev
" ALICIA !!! Mika KOMMER till PEACE & LOVE!! Åååå tänk så kommer Jimmy också.
Å, jag vill dit! Puss "

Mitt svar " :O:O:O maila jimmy och fråga ! "

Haha, hoppas han kmr!
Would be aaaaaawsome, för att jag saknar honom som en tönt redan.. haha.

Igår kväll satt jag och louise och körde alfapet mot varandra på blip till typ 2 på natten :p


Men jaja.
Gud vilken.. amatör text det blev nu!
Men jag bryr mig inte. Jo okej lite.
PUSS.

En bild från London 08.

Kommentarer
Postat av: Elin

aaw, hoppas du blir bättre snart!! <3

hihi, hoppas han kommer, det vore jätte roligt. Skickade för en stund sedan ett mail till han, får hoppas att han svarar!!

2010-03-25 @ 16:45:43
URL: http://www.mittlivsomelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0