Tjenaaaa

Har spelat alfapet.. haha.. det gör jag och mina systrarna hela dagarna.
Mamma har även börjat med det nu också.

Lärde nyss Valtis att man ska äta insekter, haha.
Och nej det är inte min katt, utan min systers !
Hon har bott här i några dagar under flytten till hennes nya lägenhet.

Jag och carro försökte laga kyckling med ris och currysås idag.
Det blev jätte äckligt. Är fortfarande sugen på något.. kanske kan baka?
Haha klockan är typ halv tolv..

NÄR BÖRJAR SEX AND ThE CITY?!?!?! MÅSTE KOLLA VÄNA
NUUU½!U"QOeHEJDDÅÅ


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Alfapet låter kul, det får vi testa spela någon gång :D

2010-04-01 @ 06:24:43
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0