Sjuk

Tja!
Har hosta och ont i huvudet, misstänker urinvägsinfektion också.
Är hemma från skolan idag, får se om jag går sen.. men det tror jag inte.
Men imorgon SKA jag må bättre :p Jag ska gå i skolan även om jag har typ 100 graders feber.
För direkt efter skolan åker jag till Stockholm för att se Mika med Elin.
Eller ja... Det är för Jimmy somsagt.
Och ni vet att när jag åker på sånna här resor blir det bra läsning för er ;)
"I'm super excited! Can't wait"

Har ingen aning om vad jag ska ha på mig dock 8)
Jaja. Jag överlever alltid :p
Och sen på fredag kväll ska vi se Eddie, Rabih och Nicklas .
Så ännu mer bra läsning :)

Jaja. Nu ska jag hosta vidare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du MÅSTE bli frisk tills nästa vecka! <3

2010-03-17 @ 21:05:16
Postat av: Anonym

såg att joyce ska vara förband. han är verkligen bra. hoppas du får en jättebra kväll i vilket fall! kram

2010-03-18 @ 15:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0