Hey

Haha, jag har sovit halva dagen idag eftersom jag var vaken hela natten
och kollade på en massa rocky & drago avsnitt ! Gud vad jag älskar dom.
På tv6play finns avsnitten.
Men ett tips är att inte kolla när ni ska sova, ni kommer garva och bli så glada att ni inte kan sova ;)

Jag är jätte sugen på vanilla coke.. men antar att jag inte kommer få tag på nåt idag.
Jag är så himla dålig på särskrivningar och sånt. Jag särskriver ganska ofta iaf, haha.

Dagens bild ;

Jag fotade denna i Uppsala domkyrka i november 08.
Men den är ju såklart redigerad, men jag tkr känslan på denna är viktig.
Kolla på hans ansiktsuttryck och ljusen.. åh.

Haha.. är det bara jag som känner så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0