:(

Det blev ingen skola för mig idag.
HATAR att ha ont när man för en gångs skulle verkligen vill gå till skolan och vill göra nåt.

Jaja.
Behövde det iaf.
Jag sov, sov och sov. Hann drömma om, ni vet Jims värld.. hans fru..
hon och hennes kompis hade tagit våra platser när vi skulle på bio, haha.
Så vi gick och körde bort dom :p

Och så drömde jag att jag mördade någon, eller ja.. nästan.
Skadade han så mkt så han inte skulle kunna skada mig, när han började hämta kraft skadade jag han.
Om och om igen. Men det var nice, haha.

Annars har jag inte gjort någonting annat idag.
Har hjälpt mamma att tvätta fönstrerna.

Jaja
Puss

Sommar, humlegården


Nu ska jag se Glamourama, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0