Tisdag

Kom nyss hem från stan.
Hennes pappa skjutsade ner Emelie och mig.
Emelie åker till Grekland imorgon, så därför vare viktigt att träffas !
Vi har kollat i en massa affärer och fikat och så.


Köpte en blå transparent skjorta på H&M för 99:- .



Och sen när vi gick till bussen såg jag Jocke Stenhammar, legenden.
Haha, efter väldigt många tvekningar gick jag och Emelie fram till honom.
Jag berättade att jag skickat demosar till han och så, han visste vem jag var,
och sa det han skrev i ett mail, och sa att han varit så upptagen på senaste tiden, och bad mig fortsätta skicka.
Vi snackade ett tag innan vi gick till bussen.
Proffsigt gjort av mig :) *klappa mig själv på axeln*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0