Sundsvall gatufest

Hejhej!

07:20 gick larmet igång och jag gick upp och pussade på Valtis och gick sen ner och duschade.
Efter det gick fixade jag mig i ordning och mamma skjutsade mig till stationen där jag träffade Anna.
Vi hoppade på tåget mot Hudiksvall, väl framme i Hudik bytte vi till buss och åkte till Sundsvall.

När vi var där framme så gick vi till festivalområdet och kollade runt lite och hejade på bekanta.
Sen hade EMD soundcheck.

Och sen körde dom typ, haha.
Fett konstigt att se dom igen...
Jag vill inte ha nån akustisk spelning med dom, men det låtsas vi inte om :p HEHE

När dom var klara så ställde jag och anna oss typ framför signeringen.
Min blick mötte Mattes efter ett tag och han gjorde sin vanliga " höja ögonbrynen och sitt flin" haha.

Och sen såg Erik mig efter några minuter, och vi nickade mot varandra och sen gjorde han tummen upp.
Jag skrattade och väntade på att han skulle kolla bort,
men nej nej han skulle fortsätta stirra så det blev pinsamt..

Sen så väntade jag och Anna tills kön var nästan slut, sen ställde vi oss.
Kom upp snabbt. Tjejen framför bad mig knäppa kort på henne och dom, gulle!
Okej... inte tjejen... mer... mamman, haha.

Sen kom jag fram till danny och han sa " Heeej påre! "
gav min singel ( hata singlar ) Och han skrev på den.
Han skrev mitt namn utan att fråga, haha.
Blev fett chockad! " Ofta du kommer ihåg ;o "

Älskar hans " mmmmmmmmmmmm" när man kramar honom.
Sa ingenting till Matte, haha.
Och till Erik vet jag inte vad vi sa...

Eller jo han sa typ " det var kul att se dig! "
Och sen när vi tog bilden jag ba " Men guuuuuud..... aja"
Han ba " Den blev bra ju!! "

Eller hur 8)..
Sen gick vi, emelie och anna till en bänk och rökte och chillade lite i skuggan.

Och sen gick vi till tivoli-området och jag och anna åkte karusell! woho


Jag och Anna skulle egentligen tagit tåget som gick vid 8 hem.
Men det fanns inte så mkt mer att göra där så vi tog det tidiga tåget hem med dom andra!
Våran älsklings konduktör Andreas jobbade, haha. Han är skitkul!
" Var det du? :o " " DIN JÄVEL! " haha.

Fotade min singel också;


Sen när jag kom hem så åkte jag och mamma hem till syster i nån timme.


Jaja..... usch för min blogg.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Julia

Din blogg är inte dålig! ;)

2010-07-09 @ 21:09:57
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: Louise

det var kul att läsa

2010-07-10 @ 09:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0