Idag

Jag, mamma och louise åkte till Eriks hjälpen idag.
Fyndade ingenting, önskar jämt att man ska hitta nån ball sliten bok, eller nåt märkesplagg.

Sen åkte vi hem till Louise och åt lunch.
Carro och Johannes kom dit senare.
Mamma åkte hem och vi gick ut och satte oss i gräset i nån timme.

Sen så skulle jag börja gå mot bussen,
och det var en kille som nästan körde in med cykeln i mig.
Och han ba " I'm sorry " Jag ba " heh" och fortsatte att gå. Sen han ba " How are you?"
Jag ba " Bra... " sen gick jag snabbare :p
Och han fortsatte sin väg.

Och när jag stog och väntade på bussen, så kommer han självklart där med sin jävla cykel.
Och stannade framför mig och ba " Hello, how are you? I'd like to know you "
Sen snackade vi tills bussen kom. Han var ganska snygg också, haha. Han fick mitt nummer iaf.

Sen kom bussen , skönt.
Full buss, så jag fick stå.

Kom ner på stan och mötte upp Emelie och dom.
Sen gick vi till scenen då Patrik Isaksson uppträdde.
Träffade min fina Emma också, som det var sjukt länge sen jag träffade sist.


Sen gick jag och Em och rökte och så efter han sjungit och då missade vi Kalle Moreus :(
Men vi sprang på den här killen iaf ;


Och imorgon åker vi ju iväg på kryssning, så det blir väl inte några uppdateringar antar jag.

Kommentarer
Postat av: m

vilken jättefin bild på dig och patrik, saknar honom något enormt, haha!

2010-07-14 @ 22:58:38
URL: http://ensomvandrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0