Två år sen

För två år sen åkte jag ner med mina vänner till stan.
Såg Emma & Bea vid tågstationen, tyckte dom var coola.

Sen gick vi till TBS skolan, kollade in igenom fönster och tyckte vi såg danny.
Fast han inte ens var i det huset :p

Jag var fett äckligt nervös, och rädd att inte få se honom.

Träffade andra dåvarande vänner.
Såg Carrå, tyckte hon var as cool! Vågade inte säga nåt till henne.
Blev avis för att Carrå hade biljetter...

Sen fick vi reda på att några hade träffat Danny i sjömanskyrkan.
Vi gick dit. Vi smög runt kyrkan för att kanske hitta nån ostängd dörr.
Hittade en, försökte få upp den diskret.
Men då såg jag danny precis brevid typ.. utanför.
Fick damp i själen. Alla mina vänner träffade honom.
Vi gick liten promenad.

Vi var med Emma & Bea då, vi hade bekantat oss lite inne på skolan.
Sen tog dom tåget hem igen.

Tiia & Emma åkte hem.
Jag och Pamela kom in, helt utan biljetter och sånt.

Såg en grym spelning, bland E.M.D.s första.
Dom hade bara en låt, All for love.
Och solo låtar 8) HAHA

Ja, orkar inte berätta nåt mer.
Träffade Danny iaf, gav han "skivan".
Träffade Erik & Mattias för första gången.
Matte visste vem jag var.

Erik och jag stog och bråkade om vem som var fulast på kortet.
Och jag kan ju säga att det var verkligen jag
" NEJ DU VAR JÄTTE FIN, JAG SÅG UT SOM EN...BAJSKORV "- erik
my ass. Kan du tillägga att jag frågade om jag fick pussa han på kinden..
FYFAN VAD PINSAMT !!! HAHAHAHHAHAHA

Jaja. Nu ska ni få se nåt kul 8)
Jag & Erik första gången.

Jag och Erik senast vi tog kort.





Jag & Matte första gången (hahahaha)

Jag och matte senaste gången vi tog kort tsm



Jag och Danny ( HAHAHAHHAHAHA) Här hade han ingen aning om vem jag var 8)
Jag & Danny senaste gången vi tog kort tsm



Sådär ja.
Haha.. visste ni att jag sitter med varje inlägg typ 1-3 timmar ? :p
Typ den där " Got my wings clipped " inlägget.
Tror det tog mig 5 timmar för välja en bra text.

Jamen nu har ni sett några pinsamma bilder!
It's in my heart.

Puss


Kommentarer
Postat av: jennifer nalci

FYFAN VA SÖÖÖÖÖÖT DU ÄR!:D

dom också, HAHA men du är söötare:D

PUSSSPUSSPUSSS

2010-01-22 @ 08:01:23
URL: http://jnalci.blogg.se/
Postat av: Victoria Nilsson

Du är sötast, men Danny är ju helt klart snyggast i EMD<3333

2010-01-23 @ 01:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0