Tralala

Tjena!
Missade halva dagen i skolan pga mensvärk.. usch. Hatar det.

Sen gick jag iaf.
Vi gick till syven och snackade på NO lektionen.
Sen hade vi hemkunskap, gjorde pitabröd med hamburgare. Det var gott :)

Efter det hämtade mamma mig. Åkte hem och åt typ två pannkakor.
Sen skjutsade dom mig till konfan. Mötte Julia och vi satte oss i chillrummet.
Alex kom och joinade, och sedan Linus. Och sen kom resten :)

Vi började med att fika.. har aldrig hänt.
Men sen började dom dela upp grupper, hamnade med Love & Joar.
Vi skulle läsa, det gjorde vi.. inte.

Istället efter ett tag så hoppade jag till Julias grupp/bord och vi psykade ut som vanligt.
Vi busringde lite personer också, hahaha.. jag dör.

Ja. Sen efter det körde alla tysta leken.
Asså.. jag började skratta när Martin gick till Julia och började psyka, hahahaha.
Då var jag körd 8)

Sen efter det samlades vi en stund till och "läste ".

Sen var det kort andakt

As flummigt vare iaf, love it!
Nu orkar jag inte skriva nå mer.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0