Tidsfördriv

Namn: Alicia Victoria Kittilä

Kallas för: AK, Keys, Alleballe, haha.. har typ tusen..

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: 0

Tatueringar: Jag vill skaffa sen

Längd: * Suck * Jag vet inte ! Nånstans mellan 165- 169 kanske :p

Skostorlek: 38/39

Hårfärg: Brunrött

Fräknar: Nej det tror jag inte, kanske nån på sommarn

Motto: " I won't worry my life away "

Önskar du att du bodde någon annanstans? Hmm.. jag skulle gärna bo i sthlm

Tycker du att du är attraktiv? Nej

Dricker du? Inte ofta

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Bobbys

Vilken parfym använder du? Fantasy & typ det där gröna äpplet..

Vad är du rädd för? Fjärilar och typ att vara på en hög höjd och inte kunna röra sig för då ramlar man ner :p

Gillar du att tvätta? Nej

Gillar du berg- och dalbanor? Ja!

Senaste…

Filmen du hyrde? Har inte hyrt en film på ageeees,

Filmen du köpte? Minns inte

Låten du hörde: Jason Mraz - Absolutely zero

Låten du laddade ner? Mika - Billy Brown

Personen du ringde? Louise

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? American Idol

Person du tänkte på?

Favorit…

Låt: River flows in you, alla jasons, och en massa mer

Sak att göra: Resa

Sport: Boring

Dryck: Chai latte

Kläder: Sommar kläder

Film: Hmm.. the notebook kanske..

Bil:

Serie: How I Met Your Mother, 2½ men

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? tror inte det

Gråtit över en flicka? tror inte det, fatta inte frågorna

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja, såklart

Antal…

Gånger du varit kär? 0, på riktigt alltså

Gånger ditt hjärta brustit? 0

Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte

Tjejer du kysst? Haha

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ alla

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 12 kanske

Senaste…

Boken du läste? HAHAHA

Personen du fick e-mail av? Ingen aning

Personen du fick brev av? ingen aning

Personen du fick sms av? Jag vet inte

Gången hela din familj åt middag tillsammans? 25 december tror jag

Saken du köpte? Skor

Vad har du gjort idag? Gått och mött mamma på vägen, varit på sjukhuset, varit hos min syster.

Brukar du svära mycket? Verkligen inte!

När stiger du upp på morgonen? Olika

Vad har du på dig? Kläder

Vad ska du göra ikväll? Vetinte

Vad är du allergisk mot? Laktos, tror vi iaf.. och typ örhängen :p

Var har du ont? Nacken

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Mot en vägg ? Ja:p

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? Hmm

Gillar du ketchup? Ibland

Är du glad nu? Nja

Var du glad igår? Jadå

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är… ? Min favorit stad

Göteborg är… ? En stad jag önskar jag var i mer

Kan du sjunga? That's what people say, vet inte om jag håller med.

Spaghetti eller makaroner? MAKARONER

Land du vill besöka? USA, Kina, Japan, alla länder.


Tog listan från Blondinbellas blogg :p


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Såna här listor är bra, så får man veta något nytt om personen varje gång + att man akn tänak lite själv också. Snor den och tar den på min blogg senare i vår :D

2010-01-04 @ 22:34:05
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

kul o läsa, bäst var "gillar du o tvätta - nej"haha som om du någonsin har tvättat? =P

2010-01-06 @ 10:35:46
Postat av: fanny

Serie: How I Met Your Mother, 2½ men

BRA SMAK FINIS! :D

2010-01-07 @ 22:15:45
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0