JA DÅ SES VI PÅ LÖÖÖÖRDAG

Hey!
Ska till Erikshjälpen strax med mamma och systrar.
Alla pengar går till Haiti, så då gör man ju verkligen en god gärning om man köper nåt :)

Senare ikväll blire förmodligen fest med carrå!
My love.

Yes, nu väntar jag på att mamma ska komma ner..
Börjar höra det röra sig på övervåningen nu,
Adios

Haha, kolla på Monika i bakrunden.
När bilden togs kände vi inte varandra.
Tror detta var i Juli. ( 08 alltså )
Och när vi träffades på en konsert i September tyckte vi att vi kände igen varandra från nånstans..
Och vi kom fram till att båda var ju på Ola i Gävle, där bilden togs ;)
Och nu älskar jag henne jätte mycket! Helt sjukt egentligen.

Bild på oss , togs förra fredagen :)
Matte var grym igår på Let's Dance btw

Kommentarer
Postat av: Joel

Ååh, var det då jag pratade med er? ^^

2010-01-23 @ 14:28:29
URL: http://joelahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar. jag saknar dig också

2010-01-23 @ 15:40:09
URL: http://lisals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0