Hmmhmmm

Det gick bra på sjukhuset igår iaf.
Min doktor såg ut som Tom i Desperet Housewives, haha.

Han tappade lite grejer i huvudet på mig, det var kul.
Vi gjorde lite undersökningar och så.

Sen bestämde vi att jag skulle träffa en öron doktor och göra magnetröntgen , skulle förhoppningsvis få en tid om några veckor.

Efter det hämtade vi Louise på stan och skjutsade henne till brynäs centrum.
Sen åkte vi till Carro och fikade. När vi lämnade tog vi med oss Valtis hem :)

Jaja..
Händer ingenting roligt i mitt liv just nu.

Emma, Bea & Jag i Sundsvall i somras.. åh...
Bilden är tagen av finaste Erri!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åhhh, vad jag saknar det och oss! <3

2010-01-06 @ 18:02:38
Postat av: erri

ahw. you're so cute! <3

2010-01-09 @ 23:54:22
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0