Hello bajs

På Idrotten idag fick vi äran att lära oss jonglera.
Både jag och cirkus lärarn kände Johan Wellton, så det var fett 8)
Numera kan jag jonglera med två bollar.. knappt alltså.. men ändå, haha.

Hade spanska en halvtimme innan vi gick till kören.
Var bara tjejer från åttan, vi sjöng en massa låtar i micken och höll på!
Fett. Planerade lite inför skolavslutningen :)

Sen efter det åkte jag och Julia ner på stan för att försöka få tag i en praoplats.
Gick inte så bra, allt var fullt.

Sen köpte jag glass på donken och godis på godis tajm.
Sen åkte vi till skolan igen, kom dit halv 6.

Vi skulle på föräldra/elever möte vid 6.
Alla ingångar var låsta, vi ringde syven men hon svara inte.
Så vi hängde utanför hennes fönster tills hon såg oss och kom och öppnade :p

Ja.
Sen var vi på mötet i fucking två timmar och diskuterade läger i klassen.
Coolt, haha.

Mja, mamma hämtade mig sen.

Jag och Wellton för typ ett år sen, haha.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Nice med såna roliga aktiviteter på idrotten :)

Var vill du praoa nånstans?

2010-01-22 @ 06:34:58
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0